• وبلاگ : زئوس
  • يادداشت : اين مثنوي حديث پريشاني من است...
  • نظرات : 5 خصوصي ، 30 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + sokoot 
    سلام و عرض ادب
    من دکلمه اين مثنوي رو خوندم با صداي خودم و خوب شده
    اگه بزاريدش واسه دانلود خيلي عالي ميشه
    ممنون

    سلام خانم کوثر

    اين شعر متعلق به خودتونه؟

    + قاسم محمدزاده 

    اين شعر بسيار زيبا در قالب غزل-مثنوي از سروده هاي دوست عزيز و برادر گراميم آقاي اسلام ولي محمدي از شاعران اسلام شهر و رباط كريم است كه آقاي امير ارجيني آنرا دكلمه نموده است.

    با تشكر لطفا نام شاعر را نيز بنويسيد.

    در پاسخ به آقاي بيات بايد عرض كنم كه لطفاً بيشتر در مورد قالبهاي شعري مطالعه بفرمائيد.(در اين مورد مي توانيد شعر "غروب در نفس گرم جاده خواهم رفت" از محمد كاظم كاظمي شاعر افغان را نيز بخوانيد.

    يا حق

    واي خداي من اين دعواي ((اين كار خانمها نيست!)) عجب بي پايان و همه گير شده... ما (وبلاگمون يعني!) هم يه مدت درگير شديم(درگيرمون كردند!...) و آماج همين حمله ها!...

    مي خواستم بپرسم شاعر اين شعر رو ميشناسيد؟ مدتيه دنبالش مي گردم!... اگه سرنخي داشتيد لطف مي كنيدبفرماييد

    عالي بودبه وبلاگ منم سر بزن خوشحال مي شم.

    سلام چه وب قشنگي داريد

    به من سر بزنيد

    سلام .

    مرسي از لطفتون .

    ما و جنگ استخفرالله !

    خوب الحمدالله دانشگاه تموم شد و ماهم از آوردن کيک و اين قبيل شيرني جات معاف شدم .

    خدا رو شکر.

    + جام 
    جوانان اعتماد ملي(جام) با ورود عرصه اطلاع رساني و نشر صحيح اخبار و با تعهد به اين رسالت نوين، خود را ملزم نموده است که با هويت مستقل و با نگرشي باز و آزاد بتواند موجي در اقيانوس مواج اطلاعات باشد.
    www.jaamnews.blogfa.com

    هو المتين.

    سلام به تو دوست عزيز.مطالب جالب و قابل تاملي تو بلاگت داري.

    در بحث مدرنيته:1.انديشه و جريان فكريت از كجا نشات مي گيره؟

    2.آيا اسلام بنا به تعريف مدرنيسم غرب،مخالف مدرن شدن و عقلانيت است؟

    3.آيا اسلام ايستا و سنتي است؟يا اينكه عقل بشر درآن نقطه اول ايستگاه است؟

    4.آيا پسا مدرنيست به نظرت صحيحه؟با توجه به اينكه ميشل فوكو

    اولين كسي بود كه در اين راستا نظريه پردازي كرد و آخرش هم خودشو خودكشي كرد...آيا مدرنيسم و پسا مدرن نزديك به اسلام و انديشه آن است؟

    5.آيا اسلام حقيقي آن است كه بگوييم:پست مدرن از نگرش هاي تازه اي سخن مي گويد که با واقعبت هاي دنياي ما- مخصوصا شرقي ها- انطباق نزديکتري دارد...چه قدر اسلام را تحريف كرده و ساده نگاه ميكنيم.

    6.دوست عزيز ببخش كه با سوالاتم اذيتت كردم...كوثر عزيز اين نظر رو در مطلب قبليت نوشته بودم انتظار دارم كه جوابمو بدي. خوشحال ميشم رو اين موضوع با هم بحث كنيم.ممنون.البته اگه خواستي

    يا زهرا.

    مايل بودم از اين قسمت صرف نظر كنم و مطلب را در همان بخش دوم خاتمه دهم، چرا كه هم از اين جهت كه پرداختن به چهره سوم اين روايت مجالي به اندازه همه آنچه در دو بخش قبلي رفت مي خواهد، يا بيش از آن و هم از اين باب كه به ذهنم رسيد از تكرار و يادآوري آنچه نام مصطفي معين به ذهن متبادر مي سازد اجتناب ورزم ؛ اما شأن مطلب را پاس مي دارم و نيمه تمام گزاردن يك روايت را بي احترامي به دغدغه هاي خودم مي دانم . بنابراين بخش پاياني روايت را به رشته تحرير در مي آورم. باشد كه مقبول افتد.
    + پ 

    زئوس د بزئوس آخه

    سلام! زيبا بود. استفاده کردم. موفق باشيد.

    به: محمد رضا«ايران ما»

    دوست عزيز اين بنده ي حقير از نظر جنسيتي مذكر مي باشم.هميشه واقعيت با حقيقت يكي نمي باشد.اشتباه شماهم همين جاست.خانم رايس سيستمدار موفقي است و اينكه شما ايشان را به باد تمسخر ميگيريد به دو جهت است:1.اطلاع درستي از شخصيت سياسي و سابقه ي موفق آن نداريد.2.تحت تاثير تبليغات رسانه هاي دولتي قرار گرفتيد.به شما دوست عزيز كه به احتمال زياد از نظر سياسي- علمي كار نكرده ايد توصيه ميكنم قبل از ورود به اين حوزه معلومات خود را بالا ببريد تا تحت تاثير احساسات مطلبي ننويسيد و علمي كار كنيد.

    پاسخ

    سلام دوست گرامي و ناديده ام ... خوشحال مي شم بعد از معرفي خودتون به سئوالتون جواب بدم . اونچه که شما مطرح کرد فکر مي کنم در حقوقي که ما نسبت به هم داريم امري به جاست . مويد باشيد

    سلام

    ممنون از محبتتان

    بااحترام

    + مدير وبلاگ 

    سلام دوست عزيز اقاي محمد رضا و دوستان ديگر

    كامنت(بي نشان) از طرف بنده نبود و يكي از دوستان لطف كرده بودن و به صورت خصوصي فرستاده بودن كه به نظرم اومد چون مرتبط با بحث شما بود من اونو عمومي كردم ...

    اما در مورد بحثي كه شما مطرح كرديد بايد بگم كه اينكه خانمها بدرد اشبزي و يا برستاري مي خورن .. اين مسئله عموميت نداره و نگاه شما يه نگاه جزيي و خرد هست... و در صورت موفق بودن خانمها در اين زمينه ها اينها باعث فقر شخصيتي يك خانم نمي شود و نمونه حضرت زينب عليه السلام رو در تاريخ داشتيم كه زن سياستمدار و در عين اينكه وظيفه خطيري رو در واقعه عاشورا داشتن ولي به شغل برستاري هم مشغول بودن و از كيان اهل بيت محافظت كردن... اگر بخواهيد همچنان به جنس زن به عنوان يك جنس درجه دو توجه كنيد شما ناخوداگاه از سير اگاهي عقب مي مانيد چون در حال حاضر خانمها در كشور خودمان رشد كردن و تقريبا به جايگاه واقعي خودشان نزديك هستن ... و ناديده انگاشتن اين قضيه ضربه سختي براي شماست... در ضمن به شما بيشنهاد مي كنم كتاب فاطمه فاطمه است دكتر شريعتي رو بخونيد تا درك و بينش بهتري رو نسبت به جايگاه خانهما داشته باشيد ... در ضمن من نمي دونم چرا بچه هاي فني اينقدر ادعاي سياسي بودنشون مي شه ؟؟؟

       1   2      >