• وبلاگ : زئوس
  • يادداشت : پسا فمنيسم
  • نظرات : 2 خصوصي ، 15 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    به نام خالق زيباييها

    نمي تونم اين همه هدف زيبا از خلقت خودم را در تصور با يك ماشين عوض كنم.

    خداييش چرت گفتن.مگه زن به تنهايي بچه دار ميشه كه بهش گفتن ماشين توليد؟تو ژنتيك هم ثابت شده كه نصف كروموزوم ها ي بچه از پدرشه و نصفش از مادر.پس اين حرفا چيه؟اينا كه خيلي ادعاي علمشون ميشه.به قول دوستمون هميشه يه بحثي رو ميندازن وسط و توش ميمونن.

    به نظر من ما براي اين كه در اين موارد دچار مشكل نشيم بايد اصل رو ايات و روايات قرار بديم و اين جور مكاتب رو با ايات و احاديث بسنجيم.نه اينكه اينا رو بپذيريم بعد بخوايم دنبال پيدا كردن دلايل آموزه هاي ديني مون بگرديم.

    البته ابتدا بايد سعي كنيم كه دينمونو بشناسيم بعد مراحل بعدي.راستي كتابهاي شهيد مطهري هم خيلي در اين زمينه مفيد هستن.

    وبلاگ شيكي داري.يه كم بي زحمت فونت رو درشت تر انتخاب كن.ممنون.

    سلام
    خوب چرا قضيه رو اين قدر پيچيده كرديد وبه نظرات واعتقادات فمنيستها رو اورديد چون راهنمايي خواستيد بهترين راهنمايي كه ميشه شمارو كرد از اسلام ودين خودمون كمك بگيريد يكي از ان نمونهاي بارز حضرت زهرا (س)است فكر نميكنيد عالم كون ومكان به دور اين بانوي مكرمه ميچرخد حال باز هم دغدغهاي داريد كه از خود بپرسيد كه چرا فلان فمنيست زن را ماشين توليد ميداند كه كاهي معشوقه است مگر در اين مورد اقايون فرق ميكند
    از نظر اسلام هيچ تفاوتي بين زن ومرد نگذاشته مگر تفاوتهايي كه زن ومرد را مكمل يگديگر دانسته وهر كدام از اين دو مو جود بدون ديگري نقصهاي دارد
    موفق باشيد
    يا حق

    باسلام

    اسلام تفاوتى بين زن و مرد از نظر انسانى قائل نيست و ملاک برترى و سعادت تنها در تقوا تمرکز يافته است .«انى لااضيع عمل عامل منکم من ذکر او انثى بعضکم من بعض; "همانا من عمل هيچکس از زن و مرد را بى‏مزد نمى‏گذارم همه شما از هم هستيد .» دقت در اين آيات نشان مى‏دهد که تنها تقوا و درست‏کردارى ملاک تفاوت زن و مرد است .

    سايه رحمت خداوند !

    التماس دعا

    سلام

    اومدم سلام كنم وبگم به روز شدم

    همين

    من اين چيزا كه شما ميگي به عقلم قد نمي ده اما اين قدر مي دونم كه اين مرزها رو يا ما ساختيم يا واسمون ساختن!من حاضرم قسم بخورم كه خيلي ازين ايسم ها ونمي دونم مكتب هاي شبه فلسفي رو افرادي ايجاد كردند كه مي خوستند بگن فكرما با بقيه فرق داره بعد هم اسمشو گذاشتن خلاقيت چه مي دونم نو آوري درحاليكه آدماي متفاوت بدون اين خزعبلات هم شناخته مي شن!!!!راه خوبي هم انتخاب كردند ديدن دوره ي رونق علوم انسانيه چون ديگه تكنولوژي نمي تونه مردمو ارضا كنه شروع كردن به مكتب ساختن ودارودسته جمع كردن آخر همشون هم يه چيز بيشتر نيست :

    القائ شبهه

    سلام

    از حضور و مطلب بسيار زيبايتان سپاسگذارم .

    با اينکه ديگر دير شده اما ميلاد هشتمين نگين ولايت را به شما تبريک مي گويم .

    اما سوالات .....

    شما فرموده بوديد : " ما مدعي هستيم كه اسلام مكتبي است جامع و كمبودي ندارد كه نيازمند گرفتن از ساير مكاتب باشد اشكال تركيب فمينيسم اسلامي اين است كه گويي اسلام در بخش توجه به حقوق زنان كم دارد و بايد از مكتب فمنيسم بگيرد و خود را تكميل كند و اين صحيح نيست در صورتي كه درمورد ليبراليسم يا سوسياليسم مسئله چنين نيست اين مكاتب يك بعدي هستند و طبعا براي تكميل خود درساير ابعاد بايد از مكاتب ديگر كمك بگيرند "

    اولين و شايد مهمترين سوالي که با خواندن سطور فوق به ذهن مي رسد اين است که : با اين تفاسير چه لزومي به اشاعه فرهنگ و مکتب فمنيسم است ؟ اگر ما واقعا معتقديم که اسلام مکتب کاملي است ، پس سخن گفتن از فمنيسم کاري عبث و بيهوده است . ما اگر واقعا به دنبال حقوق زنان در جامعه هستيم آيا بهتر نيست به جاي ترويج مکتبي که به قول شما تک بعدي است ، از اسلام و حقوق زن در اسلام صحبت کنيم ؟

    ببخشيد سرتان را درد آوردم ....

    با سپاس ...

    يا علي .

    سلام

    لينكتان را با افتخار آوردم وبرايتان موفقيت آرزو دارم

    درانتظار انديشه هاي پاكتان مي مانم

    بااحترام

    برادرتان

    سلام

    مطلب جالب و جديدي بود ( براي من ) ...

    با اصطلاحات جديد و به روزي در اين مکتب آشنا شدم که خيلي به دردم خورد ... جدا وبلاگ علمي خوبي داريد ... بازهم آرزوي موفقيت در اين عرصه را براي شما دارم .

    در مورد فمنيست و اسلام هم آنچه بيان نموديد کاملا صحيح است .... اما سوالاتي وجود دارد که به خاطر برخي مسائل از بيان آن خودداري مي نمايم .

    من هم به روز کردم .... حضور شما باعث دلگرمي ماست .

    يا علي .

    + زهرا 
    سلام خوبي عزيزم ... تبريك مي گم وبلاگ قشنگي داري ....

    سلام

    دوستي رابطه اي دوطرفه است درست مثل اتوباني لااقل دوبانده

    منتظرتان مي مانم

    بااحترام بسيار

    بگو مگو هاي اصلاح طلبانه عنوان مطلبي است که در شماره سيزدهم آبانماه هفته نامه شهروند به قلم محمد قوچاني سردبير آن جريده به چاپ رسيده است که حاوي نکات تامل برانگيزي است؛ هم از جهت محتواي آن و هم از جهت جايگاه نويسنده اش. براي بررسي اين مطلب لازم است کمي به عقب برگرديم. به دوم خرداد 76. همان روزي که قوچاني آن را تاريخ تولد جوان اصلاح طلبي عنوان کرد که ...

    باسلام

    يکى از شعارهاى فريبنده، «حقوق زن‏» وحمايت از آن است. حمايت از زن اگر جدى و به دور از فريب کارى باشد، ارجمند است. زيرا درمکتب دين به ويژه اسلام زن جايگاه ويژه‏اى دارد ولى متاسفانه آنچه در مجامع غير دينى است‏چيزى ديگر است.زن گرايى افراطى، باعث تضييع حقوق اساسى زن است. زن گرايان به بهانه احياى حقوق زن ازهويت و ارزش زن کاستند. بديهى است که زن گرايى هدايت نشده جز اين، نتيجه‏اى ندارد.

    خورشيد پنهان

    باتشكر

    سلام دوست عزيز

    خدمتتون كه عرض كنم خداوند متعال هر موجودي را بنا به مصلحت با يك سري ويژگي هايي آفريده است كه اين موجود با اون قابليت ها و ويژگي ها به اين دنيا پا ميگذارد . عده اي از اين موجودات غير از پيروي از غريزه و بازي كردن نقش خود كار ديگري ندارند و تكاملي در آنها راه ندارد . سگ در ايتداي خلقت سگ بود الان هم سگ است . اما موجودي بنام انسان را نير آفريده كه قابليت تكامل و رسيدن به كمال تا بي نهايت را برايش گذاشته است . دزر اين بين عده اي بصورت مرد و عده اي بصورت زن آفريده شده اند . از نظر وجودي اين دو جنس تفاوت هايي دارند اما اين مهم نيست مهم وظيفه و نقشي است كه بعهده آنان گذاشته شده كه اگر آنرا بنحو احسن به انجام برسانند مطمئنا به مدارج كمال و سعادت دست پيدا ميكنند حال چه مرد و چه زن . اما عده اي سودشان در اينست كه موجود زيبا ، لطيف و حساسي مانند زن را به كارهاي مردانه بكشانند و از اين طريق به اهداف خود و سود بيشتر نائل شوند . از نظر اسلام و خداوند متعال بين زن و مرد جهت رسيدن به كمال هيچ فرقي نيست و هر دو ميتوانند با انجام وظايف و تكاليف خود به درچه كمال برسند . بنظرم بجاي غرق شدن در اين ايسمها و تعاريف عجحيب و غريب اگر به نقش خود و اينكه چطور ميتوانيم آنرا به نحو احسن اجرا كنيم بيانديشيم بهتر باشد. ببخشيد طولاني شد موفق باشيد

    ها.... اينكه وگفتي يعني چه ... اصولا نفهميدم ...

    شوخي كردم ... اين غربي ها عادتشون يه حرفي مي زنند و يه حركتي رو راه مي اندازند بعد توش مي مونن كه حالا با عواقب حرفاشون چي كار كنند بعد يه دوره پسا راه مي اندازند اين هم از همون دوره هاست مدرن و بعد پسا مدرن و حالا فمنيسم شده پسا فمنيسم .... و در نتيجه اومدند به فمنيسم خودشون انتقاد كردند به تفكري كه اين همه بهش مي نازيدند و هي دم از حقوق زنان مي زدند ديدند ديگه هيچ چيزي براشون باقي نذاشته در غرب نه خانواده اي وجود دارد و نه شرافت حالا اومدند با اين پسا فمنيسم و يا فرا فمنيسم اين اشتباهاتشون رو جبران كنند ... كه البته از كوزه همان تراود كه در اوست ...

    مي گم چرا به مسائل زنان حالا اينقدر علاقمند شدي ؟

    موفق باشي عزيزم